sobota, 25 czerwca 2011

Byłam w pobliskiej miejscowości zapytać się o możliwość oglądniecia Oddziału Położniczego, oczywiście udzielono mi takiej "przyjemności". Byłam zaskoczona naprawdę pozytywnie - co prawda szpital jak szpital, łóżka jak łóżka. Ale co do obsługi póki co nie mam zastrzeżeń. Oddziałowa całkiem sympatyczna i z tego co widać szpital się stara. Dostałam dużo materiałów do przeglądnięcia dotyczących i ciąży i niemowlaków itd. No i coraz bardziej się przekonuję do tego szpitala. Zobaczymy co z tego będzie. 

Póki co w planach do odwiedzenia jeszcze co najmniej jeden. Trzeba mieć jakieś rozeznanie, nie? :)
A tak ponad to, to zastanawiam się czy może wiecie, może próbowałyście...? Czy jakieś firmy, które zajmują się produkcją różnych produktów dla dzieci czy dla kobiet ciężarnych (mające swoje strony internetowe) wysyłają próbki? W sensie jako reklama żeby wypróbować? Jeśli wiecie to piszcie w komentarzach :) 

Ps. Coraz bliżej do WIELKIEGO DNIA. Kwiaty zamówione, sala już dziś też będzie dopięta na ostatni guzik. Wszystko pędzi tak szybko, że szok. 

Ps2. Ostatnio chwilowe problemy zdrowotne w domku, ale już jest wszystko ok. Pozytywne myślenie też dużo daje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz