wtorek, 27 grudnia 2011

Tyle szumu, zamieszania i urwania głowy, a tu.... już PO świętach. Został tylko pełny brzuszek, kilka kilogramów więcej i choinka :) Nooo, niech będzie i PREZENTY. I choć nie każdy potrafi się cieszyć z drobnych, niewiele znaczących rzeczy to ja jednak do nich nie należę. Ja nie muszę mieć megamarkowych ekstra cudów. Wystarczy byle pierdoła żeby ucieszyć moje serducho, oczy i w ogóle mnie całą :)
Ale najbardziej ucieszył mnie uśmiech Skarba kiedy siedział w swoim foteliku na wielkim fotelu kiedy my siedzieliśmy przy Wigilijnej kolacji, najbardziej cieszył mnie Jego śmiech w święta i zadowolona minka. I cieszyło mnie też to:



Kiedy Jego rączki zaczęły bawić się psiurkiem od Świętego Mikołaja :D jest wtedy taki słodki, że można by Go było schrupać w całości :)

Święta co prawda zaczęły się kłótnią i kłótnią się skończyły... 
eh no ale cóż... 
nie będę się rozpisywać na ten temat bo nie chcę sobie i Wam psuć humoru ... 
szkoda gadać...


A na koniec coś co zawsze mi się podobało w święta, kto zgadnie co to takiego? :) I jak zostało zrobione?

6 komentarzy:

  1. Ostatnie to pewnie lampki na choince i ruszanie aparatem podczas naświetlania ;)
    Mój przyjaciel bawi się tak laserami i tworzy cuda.

    U nas na szczęście było spokojnie, i liczę że nic mi nie przybyło. Wczoraj waga u dziadków wskazywała mniej niż zawsze :pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo cieszyć się z małych rzeczy to klucz do szczęścia :-) Mi też nie trzeba nie wiadomo czego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no z tymi kilogramami to prawda ;P tak usmiech dziecka sprawia ze serce mamy sie raduje :))) a zupelnie nie wiem co to moze byc na ostatnim zdjeciu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie święta w tym roku nie należaly do najlepszych i całe szczęście, że już się skończyły;)
    Nie mam pojęcia co jest na zdjęciu;);p

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm czy to choinka Towja??a jak zdostalo to wykonanie hmmm nie mam zielonegopojecia ?
    specjalna obrobka do programy czy aparatem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps swiatelka z choinki?????????????????

    OdpowiedzUsuń