poniedziałek, 30 stycznia 2012

bajka o... sami przeczytajcie

Dawno, dawno temu, żyło sobie dwóch braci.... Ramzes i Kryzys. Ramzes umarł a Kryzys żyje do dzisiaj....

Szlag mnie trafi! I to dosłownie.! Na koncie brak funduszy, możliwy debet do wybrania?Oczywiście ale z racji tego, że włączony dopiero dzisiaj będzie możliwy do zrealizowania dopiero po pierwszej wypłacie czyli po 10. Tylko po jaka cholerę mi debet po 10 jak będę miała wypłatę?Kredyt?bardzo proszę ale trzeba mieć zaświadczenie o dochodach i średnia z 3 miesięcy, a ze Wu ma jak na razie tylko dwie wypłaty na koncie to ... same już wiecie. Pożyczyć od kogokolwiek? taaa jasne, szczególnie na koniec miesiąca....
A tak wogóle to żeby wziąć w tym DURNYM kraju kredyt to ja nie wiem kim trzeba być, chyba jednym z pOSŁÓW żeby mieć taką możliwość, bo albo milion pięćset zaświadczeń, albo poręczycieli trzeba mieć, albo jesteś za młody, albo za krótko pracujesz i nie ważne że masz umowę na czas nieokreślony albo jeszcze jakieś cholerne COŚ.! I ja się pytam: JAK młodzi w polsce mają ŻYĆ? Jak tu się kompletnie NIC nie da załatwić!

Jestem wściekła! Z jakiego powodu?Zapewne już wiecie....

5 komentarzy:

  1. u nas to samo :( do wypłaty 11 dni kupa rachunków niezapłaconych a w potwelu 10 zł :( a w marcu czesne 1900 zł za szkołę :(
    eh moze kiedys bd lepiej :) nie łam sie w koncu sie wyprostuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym debetem to mnie zaskoczyłaś. Co za idiotyzm! Widać, że ktoś niezwykle mądry to wymyślił albo mu się wydawało, że ktoś bierze debet na waciki Normalnie szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, strasznie się czyta takie rzeczy. Paranoja. Do tego wszystkiego, nie jesteście wyjątkiem, a są rodziny, które mają o wiele gorszą sytuację. A jak czytam i oglądam wiadomości to nic, tylko uciekać z tego kraju, szczególnie na starość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropność. Jednak tak jak piszesz w naszym kraju nie jest łatwo - przynajmniej młodym na początku, bez pomocy rodziców. Zresztą znam rodziny, które od lat żyją nieustannie przeliczając pieniądze w portfelu. Będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. przykro mi oby wszystko sie unormowalo

    OdpowiedzUsuń