czwartek, 15 marca 2012

Dziś wolny dzień bo nie opłacało się jechać na 3 lekcje... Po południu było piękne słońce więc był spacerek... a teraz cappuccino i zabawa z małym no i mój serial ;) a później trzeba się pouczyć na jutrzejsze dwa sprawdziany... masakra.

A tak w ogóle to szukam czapeczek na Bombla takich na wiosnę i lato bo te co ma to będą małe już wkrótce albo są za ciepłe na wiosnę... może macie albo wiecie gdzie na necie można znaleźć coś fajnego bo u mnie w mieście dla takich brzdąców NIC nie można dostać... eh porażka.


ps. zaczynam współpracę z firmą MAM, którą to "dopadłam" u Bajki :) myślę, że będzie ona owocna dla obu stron i że wszyscy będą zadowoleni ;) póki co chciałam Wam ją polecić, bo myślę, że dla każdej młodej mamy, która czasem jest zagubiona wśród tych wszystkich dostępnych na rynku produktów czasem jest potrzebna taka pomocna dłoń od kogoś kto się jednak na tym wszystkim zna.

zachęcam Was do zakupów właśnie u nich:

10% rabatu na produkty MAM

w dalszej części będą się pojawiać opinie itp. dotyczące naszej współpracy ;)

3 komentarze:

  1. Allegro? Albo wpisz w google "czapki dla dzieci", pewnie coś się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My właśnie testowaliśmy te produkty niedawno z tej firmy ;-)u
    mnie new zapraszam ;) bardzo dobra firma!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś poszukiwałam czapki dla dziewczyn i z kolei na same takie malutkie natrafiałam.

    OdpowiedzUsuń