niedziela, 1 kwietnia 2012

Dziś obiad u teściów. Mały rozrabiaka też coś tam wszamał bo babcia przecież się nie mogła powstrzymać przed nakarmieniem Bombla. Więc jutro będzie miała okazję pokazać czy się spisze w roli babci. Bo zostawiam pierwszy raz Bombla z mamą Wu. Muszę. Eh. Chociaż wcale nie chcę. Zresztą pisałam o tym już dawno...

A po południu sprzątałam całą chałupkę. Teraz zostało mi jeszcze tylko przetarcie podłogi i załadowanie zmywary. I nie żebym to robiła dlatego, że Wu mama jutro przyjdzie tylko dlatego, że mnie naszło a po za tym już wypadało bo można się było potknąć o jakieś pierdoły czasem ;) No ale żeby nie było też, że mam taki burdel w domu. Po prostu czasem gdzieś coś nieodłożone na miejsce i potem zawadza...

No i chyba czas wziąć się za porządne powtórki do matury. Bo został OSTATNI MIESIĄC.! Masakra. Kiedy to zleciało???

6 komentarzy:

  1. Czas ucieka. Pamiętam, że do mojej matury też niezwykle szybko ubywało mi dni. Zresztą teraz nie jest wcale lepiej - a nawet co rok to szybciej mi czas ucieka ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. napewno sie spisze na medal :)

    A w domu jak w domu idealnie czysto nie bedzie wkoncu sie wnim mieszka nie jest on na wystawe hihi :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, babcia na pewno zaopiekuje się Bomblem na medal i nie pozwoli by stała mu się jakakolwiek krzywda. Chociaż muszę przyznać, że zawiesiłam się trochę nad drugim zdaniem twojej notki, bo wyobraziłam sobie jak babcia wpycha mu do buzi schabowego i surówkę :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie, babcia sobie poradzi :)
    Nawet nie zauważysz jak ten miesiąc Ci ucieknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie dziś taki bałagan, że hej ! zawsze tak mam jak na rano do pracy mamy, każdy się szykuje na szybko i odkłada rzeczy byle gdzie, ja staram się zapanować nad tym, ale czasu nie ma :) i dopiero po powrocie z pracy ogarniam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moge sie doczekac konca szkoly wtdy czesciej bedziemy mogly na gg pogadac bo teraz to okazji nie ma...:( a co do balaganu to Cie rozumiem u mnie czasami mozna sie przyklei do podlogi i tez od czasu do czasu mam misje ze sprzataniem:) buziole

    OdpowiedzUsuń