czwartek, 19 kwietnia 2012

WAKACJE

Wszem i wobec ogłaszam, że mam już wolne.! I w nosie mam to, że w tym roku nie będę miała paska czerwonego! I że tak naprawdę braknie mi do niego tylko 0,05 bo nauczyciele są tak wspaniałomyślni, że nawet jak przez 3 lata ktoś miał 5 to nie widzą kompletnie nic złego, żeby w czwartej klasie komuś wystawić 3. A tak to pierniczą głupoty, że rozumieją, że ktoś ma inną sytuację itd. Aa szkoda gadać. Dlatego MAM WAKACJE!
Jeszcze tylko zakończenie w przyszły piątek. Matury. Egzamin Zawodowy. I róbta co chceta ;)

Co jakiś czas przychodzą jakieś kartki i takim sposobem mam już z Francji, z Japonii, dwie ze Stanów i dzięki moim rodzicom którzy byli w Anglii mam dwie właśnie stamtąd ;). Sama wysłałam 9 z czego doszło na razie 4. Czekam na kolejne, (na tą od Lesli między innymi ;*)

Właśnie pieką się bułeczki z ciasta francuskiego z jagodami. Niestety ciasto gotowe, ale mam zamiar zrobić sama w najbliższym czasie i może przymierzę się do ciasta drożdżowego, które zawsze piekła moja babcia i którego bardzo mi brakuje ;)

Zmykam bo Bombel się obudził ;)

8 komentarzy:

  1. Ja się przymierzałam do francuskiego i przymierzałam. Za pierwszym razem coś w nim trochę sknociłam (chyba za mocno rozwałkowałam, przy robieniu croissantów), ale do napoleonki wyszło genialne :)
    A drożdżowe jest prościutkie.

    Oj, wakacje maturalne. Fajna sprawa :)
    U mnie tymczasowe zawieszenie pocztówek. Jakoś tak nie po drodze mi na pocztę, a potem nie mam kasy itd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia szkoły:) podziwiam Cię że mimo tylu obowiązków masz takie dobre oceny!!!są sprawy ważne i ważniejsze i super że to odgradzasz, dziecko najważniejsze a te oceny niech sobie wsadzą:D i jeszcze słodkości pieczesz, mnie osobiście wpędzasz w kompleksy:)
    pozdrawiam serdecznie,Anita

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, że wreszcie masz woooolne.
    Ja też chcę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoje podejście, chrzanić szkołę, nie jest najważniejsza :)
    Słodkościami smaka robisz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam swoją radość jak zbliżał się koniec roku ostatniej klasy liceum.. ;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. widzisz? a jeszcze miesiac temu marudzilas, ze tyle do konca zostalo, a zlecialo jak tydzien :)
    teraz wez sie ostro za powtorke do matury, najbardziej do tego przedmiotu, ktory jest mnozony x2 na kierunek na ktory chcesz sie dostac :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. wrzuć przepis na bułeczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przeslesz mi przepis na buleczki z jagodami (i czy mozna je czyms zastapic?) paulina.roizot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń