piątek, 4 maja 2012

Język polski za mną.

Wczoraj można było zaśpiewać :
"Oj za dzień matura (o jejku co to będzie) 
Za godzinę 
Już niedługo, coraz bliżej - już za chwilę"

A dziś: 
"Znów za rok matura 
Za rok cały 
Już niedługo, coraz bliżej - za rok cały 
Już niedługo, coraz blizej - za rok cały "

No i pierwsza matura za mną. Matura z polskiego. Tematy do kitu, były Dziady oraz Lalka+Ludzie bezdomni. Wybrałam to drugie, chociaż z Ludzi bezdomnych nie wiedziałam kompletnie nic, nawet tej książki w ręku nie miałam. Ale wolałam to niż Dziady, których nigdy nie mogłam zrozumieć. W temacie, który wybrałam trzeba było porównać Izabelę Łęcką i Joannę Podborską. Coś tam napisane. A w pierwszej części był tekst dotyczący Wikipedii i standardowej encyklopedii i 14 zadań. 
Kolejna część we wtorek. Matematyka. Ale jak to mówią pierwsze koty za płoty. Oby było dobrze, oby do przodu. Mam nadzieję że tak będzie....

a na górze plakietka, która będzie nam towarzyszyć przez całość matur... :)

8 komentarzy:

  1. moj brat tez dzisiaj pisal:) a na nowym blogu nowa notka-pisalam ja w tym czasie gdy ty dodalas komentarz;p

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, o Dziadach to bym ani me, ani be, ani kukuryku, bo za nic ów dzieło do mnie nie przemawia, ale o Łęckiej mogłabym długo i namiętnie, tylko nie wiem, czy szanowna komisja wykazałaby się zrozumieniem gdybym zaczęła: ... bo to zła kobieta była ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie... o Łęckiej to jest większe pół mojej pracy :) szkoda tylko, że o tej drugiej to ja nie wiele wiedziałam i większość to ściema :) Oby było te 30% bo jak nie to się chyba pochlastam.... :]

      Usuń
  3. Większość moich znajomych wybierało "Lalkę" i "Ludzi bezdomnych" :)
    Życzę powodzenia na kolejnych etapach Matury 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedno juz po i kilka przed trzymam kciuku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki za resztę! :)

    OdpowiedzUsuń