czwartek, 14 czerwca 2012

o pierwszym ZĄBKU :)

dziś jak dawałam małemu jabłuszko to usłyszałam "brzdęk" :) bardzo zadziwiona sprawdziłam jeszcze raz czy aby się przypadkiem nie przesłyszałam i do moich uszu znów dobiegł piękny "brzdęk". Jednak próbując delikatnie wsadzić małemu paluszka do buzi w celu sprawdzenia zawartości no hm nie dało się. Wypychał językiem palca, a zawsze lubił jak mu paluszkiem masowałam dziąsełka. Więc śmiem twierdzić, że zawzięcie broni swojego małego ślicznego skarbu. Oznajmiam wszystkim, że w końcu doczekaliśmy się PIERWSZEGO ZĄBKA! Jestem mega dumna! I szczęśliwa, że On ma już ten pierwszy za sobą.

Dziś pogoda do kitu. Dobrze, że rano zdążyliśmy wybrać się na spacerek bo ledwo wróciliśmy i zaczęło padać... I nie zapowiada się na to że przestanie... No cóż. Trudno.

8 komentarzy:

  1. hi hi pamietam jak ja skakalam do gory z perwszego zabusia :)

    u nas pogoda tez do kitu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to super, że bez żadnych dodatkowych "atrakcji" się ząbek pojawił :) I mam nadzieję, że z kolejnymi też będzie spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dumnego posiadacza nowego nabytku:) teraz to się posypią jeden za drugim

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje pierwszego ząbka. Oby wszystkie się pokazały tak bezobjawowo!! U na słoneczko, więc może i w inne części kraju dzisiaj dotrze:)
    Pozdrawiamy małego posiadacza ząbka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje za pierwszego ząbka, czekamy na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji pierwszego zębolka! Moja Podopieczna (aktualna) ma już 2 na dole tylko :) (wyszły całkiem niedawno, a ma 11mcy). Pozdrawiam cieplutko!
    (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulujemy zabka :) przegapilam to jak WU juz wrocil, czytam posty do tylu, ale nie wiem ile jeszcze wytrzymac :)

    OdpowiedzUsuń