wtorek, 4 września 2012

Mega dumna

z syna, bo: nauczył się pić z kubka niekapka (kojarzycie wodę smakową kubuś w butelce niekapku?), właśnie z takiej butelki nauczył się on pić. Co prawda trzeb mu jeszcze czasem łapki i butle w górze przytrzymać, ale ważne że już wie że z butelki trzeba pociągnąć a nie dmuchać powietrze do środka jak to robił na początku :)
z siebie samej, bo: zdałam egzamin zawodowy! Część teoretyczna na 70 i 75% a część praktyczna na 90%! Jak się o tym dowiedziałam to nie mogłam uwierzyć! A później skakałam ze szczęścia! Jupi udało się!
I nawet tata mój dziś powiedział, że "jestem z Ciebie dumny córa!". Czekałam na te słowa odkąd zaszłam w ciąże. Czekałam bo nie chciałam go zawieźć! I dziś z czystym sumieniem mogę sama sobie pogratulować. Bo dziś mam w ręku papierek ukończenia technikum, zdania matury i tytuł technika budownictwa a ponadto mam to co dziś jest dla mnie najważniejsze prawie roczny skarb! Jestem dziś MEGA SZCZĘŚLIWA!

ps. i dziś nie liczą się problemy bo przy tym wszystkim stały się dziś dla mnie takie malutkie... i nawet to, że zarejestrowałam się w biurze pracy i póki co tylko zasiliłam grono osób bezrobotnych w tym kraju jakoś wcale nie nastraja mnie negatywnie. Jutro ruszam w miasto w poszukiwaniu pracy. Wiem czego chcę w życiu i pomału będę do tego dążyć! Trzymajcie kciuki, może akurat się uda? :) Musi!

6 komentarzy:

  1. Wielkie brawa i gratulacje !! Ja Cię podziwiam, że potrafiłaś to wszystko ze sobą pogodzić :)
    Jeszcze raz brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie mialam sie o to pytac!
    takze jestem z Ciebie dumna!!! Jak sie chce to sie da i jestes tego przykladem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję! Takie słowa od taty, na pewno dodatkowo podbudowują i powodzenia w szukaniu pracy.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje z całego serca. Podziwiam młode mamy, które przy maluchu potrafią znaleźć czas na naukę, wierzę, że muszą mieć w sobie dużo samozaparcia, więc jeszcze raz gratuluje, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Waszej dwójki ;* I trzymam kciuki za pracę!

    OdpowiedzUsuń