niedziela, 3 lutego 2013

Wyzwanie fotograficzne - luty :D

Zawsze podobały mi się te zabawy... i tak dziś w czasie południowej drzemki małego wpisałam sobie w google "wyzwanie fotograficzne luty 2013" i znalazłam. W końcu. Bo zawsze przypominało mi się gdzieś tam w połowie miesiąca jak już było po. A teraz jest jeszcze przed więc zaryzykuję. Informacje znalazłam tu i tu.
Wieczorem doczytam wszystko na temat a póki co zobaczyłam to:
I już mi się podoba. Chcę. Spróbuję. Zobaczymy co z tego wyjdzie... :) Póki co muszę naładować baterię w aparacie i kartę przygotować. Bo aparat sobie leży zaniedbany i zakurzony ostatnimi czasy ;) A że fotografowanie dawno temu było moją pasją to czas sobie co nieco przypomnieć ;)
Zachęcam do zabawy wraz ze mną :D

Dopisek.
Jak zobaczyłam TO, to po prostu padłam! Już dziś wiem że będę takie robiła Bombelkowi do szkoły :D

3 komentarze:

  1. Widzialam te zabawy na innych blogach i tez mi sie podobaja. Narazie nie mam na nie czasu, ale za kilka miesiecy, kto wie? :)

    OdpowiedzUsuń