poniedziałek, 4 marca 2013

Wyzwania fotograficznego - dzień pierwszy

Ulubiona pora dnia? Jest ich wiele. Wtedy gdy mały budzi mnie buziakiem, kiedy śmieje się w głos, kiedy idziemy razem na spacer i poznajemy świat, kiedy razem się bawimy, ale też kiedy mam chwilę dla siebie. Chwilę, gdy wszystko jest w domu zrobione, nic nie zaprząta mojej głowy, Bombelek śpi lub się bawi, obiad jest ugotowany, za oknem słońce a ja mam czas na to by napić się łyk kawy/herbaty/kakao i przeczytać kilka stron jakiejś gazetki lub książki. No i to też uwieczniłam dziś rano, udało się :)


7 komentarzy:

  1. Dokładnie podobne mam odczucia - takich chwil jest mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się, że dla każdej z nas odpoczynek jest najlepszą chwilą dnia :)
    Śliczne zdjęcie. Podoba mi się to "przekrzywienie" kadru.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym miesiącu też próbuję :)
    A Ty jak zwykle robisz smaka na coś pysznego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A co to za smakowitość na talerzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ciasto z brzoskwiniami, pianką i kremem na biszkopcie ;)

      Usuń
  5. UU, widzę bardzo słodki poranek!

    OdpowiedzUsuń