wtorek, 26 listopada 2013

Kolejny początek

No i po raz kolejny tutaj. Nie pierwszy raz jestem na blogerze i pewnie jeśli ktoś mnie tu odwiedzi ze "starych czytaczy" to z czasem zgadnie gdzie wcześniej pisałam. Jakoś jednak ciężko mi wrócić do tamtych starych miejsc... Dlatego chcę zacząć tutaj. Na nowo. I obym nie straciła znów szybko zapału...

Kiedyś miałam pewien pomysł. Pisać krótko, ale za to codziennie. Kiedyś też chciałam dodawać tu więcej zdjęć, bo przecież kiedyś uwielbiałam robić zdjęcia choć mam bardzo mało profesjonalny sprzęt, ale ważne że mam. Może teraz w końcu uda się te pomysły zrealizować? Chciałabym. Bo chyba brak mi stałości w moim życiu ostatnio. O tym jednak innym razem.

A teraz jeśli chcesz Drogi Czytelniku to rozgość się w moich progach i zostań na dłużej. Jeśli tylko chcesz.


widok z okna dziś rano

ps. Za oknem zima. Padać nie przestaje. A mnie jakoś dziwnie nie cieszy to jak zwykło być co roku...

10 komentarzy:

  1. Rozgościłam się:) Widok z okna przerażający.. Nienawidzę zimy, śniegu i mrozu, na szczęście u mnie jeszcze biało nie jest, ale wiem, że to zapewne lada dzień nastąpi. Mam nadzieję, że tu będziesz często pisała. A sprzętu do fotografii nie trzeba mieć rewelacyjnego, żeby zrobić piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się rozgościłaś :) Ja chyba w tym roku też z Zimą się lubić nie będziemy, no ale jakoś przetrwać to trzeba :)
      Też mam nadzieję, że będę pisać często, a przynajmniej częściej niż na ostatnim blogu. A co do sprzętu to ja doskonale sobie zdaję z tego sprawę ;)

      Usuń
  2. W tym roku i mnie wyjątkowo widok śniegu cieszy :)) Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że równie mocno jak moją córkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie właśnie nie bardzo.... i jak zaglądam przez okienko za monitorem to aż mi się zimno robi na sam jego widok brr :)

      Usuń
  3. Witaj!
    Trafiłam do Ciebie przez komentarz u Rozpisanej mamy i jak zobaczyłam Kacperkowy suwaczek to od razu wiedziałam u kogo jestem ;).
    Dodaję do linków.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że po tym od razu będziecie wiedzieć gdzie jesteście :)

      Usuń