czwartek, 2 stycznia 2014

Porośnięte kurzem

Jest ostatnio wiele rzeczy, na które nie znajduję czasu, bo...? No właśnie. Cholera go wie czemu. Blog ostatnimi czasy świeci pustkami, a aparatu nie ma czasu kiedy testować, ale, ale... To się zmieni! Obiecuję!

W tamtym roku wzięłam udział parę razy w wyzwaniu fotograficznym u Uli. Bardzo mi się podobało i byłam wściekła za każdym razem gdy z jakiegoś powodu nie mogłam go dokończyć lub ktoś mi to skutecznie uniemożliwiał. No to teraz się zawzięłam i nie ma przebacz. Będzie co miesiąc. Wyzwanie fotograficzne. Właśnie tu. Po to bym mogła spędzić więcej czasu na blogu. Po to bym mogła spędzić więcej czasu z Wami i wreszcie po to bym mogła pobawić się moim wymarzonym sprzętem!

Zapraszam i Was. Start w poniedziałek 6 stycznia.

A tymczasem zdjęcia będą o...



ps. mam pytanie do Tych, którzy znają się trochę na bloggerze i grafice. Możecie mi wytłumaczyć dlaczego gdy dodaję obraz, który chcę by był w tytule (nagłówku), zrobiony przeze mnie, który jest na białym tle i zapisany w .jpg  nagle po dodaniu na bloggera staje się... szary? :-/ Bo nie ogarniam. 

9 komentarzy:

  1. musisz zapisać go w png :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) będę więc próbować znów :)

      Usuń
    2. Z pewnością się uda :)

      Usuń
    3. działa :)
      Jesteś Wielka!

      Usuń
    4. Musi działać, skoro i u Mnie działa :) Służę na przyszłość.

      Usuń
  2. Ja też zawsze chciałam wziąć udział w wyzwaniu, ale nigdy nie wychodziło. Zatem od lutego wezmę przykład z Ciebie i podziałam z wyzwaniem:) Choć teraz wyzwania wyjątkowo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlaczego dopiero od lutego? jeszcze nic straconego! Dawaj już teraz! jeszcze możesz dodać zdjęcia!! :)

      Usuń