środa, 1 stycznia 2014

Zazdrośnik :)

Nowy rok powitaliśmy piżamowo, ale było miło i spokojnie :) I nawet dałam się nawet namówić na jednego małego drinka, dziś jestem od  rana wesoła a mój Wu męczy się w pracy. Trochę mi było go szkoda jak wstał o 4 rano, ale właściwie to śmiać mi się z Niego chciało bo sam wypił trochę za dużo wczoraj i 3 godziny snu to było zdecydowanie mało :) Jak udawał rano, że śpi na stojąco to ja się z Niego śmiałam.
Pierwszy raz chyba odkąd jesteśmy razem było tak naprawdę spokojnie. Oczywiście nie obyło się bez sprzeczki w sylwestra ale to normalka, bo byłoby za miło. Ale powód sprzeczki też był śmieszny, bo... mój Wu. stwierdził że jest zazdrosny o Bednarka i Dynamo (bo ja leżąc w łóżku oglądałam na przemian sylwestra we wrocławiu z różnymi programami) no i później była wymiana poglądów a później przytulając się do mnie mówi "no bo ja nie chcę żeby mi Cię jakiś Bednarek zabrał, bo baardzo Cię kocham no" na co mu powiedziałam tylko, że jest Głupol straszny i wybuchłam śmiechem.
Tylko Bombelek budził się biedny do ok. 1 co chwilę bo strzelali i było bardzo słychać a On się bał i mama musiała być blisko. A później już spał spokojnie.

Żeby tylko cały rok był tak spokojny jak sylwester u nas to będzie naprawdę super.! Ostatnio czuję, że zaczyna się układać pomału, ale nie zapeszam tfu, tfu :)

6 komentarzy:

  1. A to Ci zazdrośnik z tego Twojego Mężusia :-) ale to oznaka tego, że bardzo Cię kocha mimo czasem gorszych dni..
    Ja Wam też życzę spojonych 12 miesięcy, zdrówka dla całej trójeczki i ogólnej pomyślności ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. I oby tak się stało :) Życzę Wam wspaniałego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. Ale u Ciebie ładnie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję kochana :) I wzajemnie wszystkiego dobrego!

      Usuń
  5. Również Ci tego życzę;)

    OdpowiedzUsuń