wtorek, 18 marca 2014

Nominacje, ah nominacje

Aaaa zapomniałam totalnie. Zostałam nominowana przez Agatkę. Te blogowe zabawy nie mają u nas końca :) No ale jak już zostałam wytypowana to najwyższa pora coś z tym zrobić, bo przecież nie mogę tego tak "olać" bo byłoby to nieładne. Nie prawdaż? To do dzieła.

1. Masz dobry kontakt z rodzenstwem? Jak to bylo kiedy dorastaliscie?
    Kontak z rodzeństwem mam taki sobie. Ogólnie moja rodzinka jest "rozrzucona po świecie" no i przez to nie jest tak jak wtedy gdy "dorastaliśmy"
2. Ulubione danie z dziecinstwa?
naleśniki z serem śmietaną i rodzynkami
3. (jak juz jestesmy w klimacie kulinarnym) Czy jest potrawa, ktorej za zadne skarby nie przelkniesz?
hmm nie przychodzi mi w tym momencie do głowy nic. Ja raczej "wszystkożerne" stworzenie jestem :)
4. Ulubiony drineczek? ;)
brak ;P jeśli już to wolę wino. słodkie.
5. Co najbardziej sobie cenisz w miejscu gdzie mieszkasz?
ładną okolicę i to że mówi się po polsku (z tego względu ciężko mi zobaczyć siebie w innym kraju. Nie lubię innych języków. Nie wiem czemu po prostu jakiś uraz czy co...)
6. Gdybys mogla cofnac czas, czy wybralabys szkole/ kierunek ktory ukonczylas?
tak bo dalej chciałabym to kontynuować i iść w kierunku projektowania. Może kiedyś się uda.
7. Bylas w wielu zwiazkach czy maz/ partner to ten "pierwszy i jedyny"?
Mąż to nie pierwszy i jedyny ale też nie pięćdziesiąty z kolei czy coś w tym stylu ;) Było przed Nim parę "wielkich miłości" no ale jak widać nie były wystarczająco wielkie :)
8. Lubisz uprawiac wlasny ogrodek (albo ogolnie dbac o roslinki), czy nie masz do tego glowy?
luuuuubię. chciałabym mieć dom z ogrodem... no ale cóż. pozostaje mi własna działeczka (szkoda, że mam do niej kawałek)
9. Wolisz spedzac urlop aktywnie, czy lezec plackiem na plazy (tudziez siedzac pod parasolem w pubie)?
ostatnimi czasy wolę aktywnie
10. Czesc ciala, ktora wpedza Cie w kompleksy? ;)
brzuch i nogi :P 
11. Lubisz prowadzic dom czy wolisz/ wolalabys robic kariere?
lubię prowadzić dom i gdybym tylko mogła sobie pozwolić na to finansowo to robiłabym najchętniej tylko to. Marzy mi się szczęśliwa rodzinka w domu z ogrodem :) 

Agatka wybaczysz, że dopiero teraz? :) 
Nie nominuję nikogo, kto chce niech się bawi :) A i tak na pewno jeszcze nie jedna taka zabawa przed nami. 

Przy okazji mam pytanie. Jest ktoś nowy kto czyta i może chciałby się ujawnić? W ogóle to zastanawiam się czasem kto tu zagląda ;) 


4 komentarze:

  1. Dziekuje za odpowiedzi!

    E tam, pisalam przeciez, ze jak ktos nie wezmie udzialu to sie nie obraze. ;) Wiem, ze wiele osob nie lubi tego typu zabaw. I to prawda, co mi sie wydaje, ze moda na jakies nominacje zmarla smiercia naturalna, to niespodziewanie znow zmartwychwstaje i zaczyna krazyc po blogowisku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak jest zawsze. Coś się kończy, chwila ciszy i znów nominacje i nowe pytania itd :) Ale no cóż, w pewien sposób się dzięki temu poznajemy i dowiadujemy jakichś "nowości" z życia czytelniczek :)

      Usuń