czwartek, 1 stycznia 2015

Wyzwanie - czyli o motywacji słów kilka

Jakoś radzić sobie trzeba, motywacje do "pracy" są różne. A że w ostatnim roku podobało mi się wyzwanie foto u Mai w którym parę razy brałam udział to i tym razem postanowiłam się pobawić. Jednak nie u Mai a u Rudej tym razem. Zimowe wyzwanie fotograficzne mam nadzieje, że zmotywuje mnie do zabawy aparatem na nowo. Z racji tego że życie nabiera nam tu tempa i do poniedziałku mamy ostatnie dni wolne całą rodzinką a później Mały startuje do przedszkola a my na nowo do pracy to już dziś wyruszymy na spacer. Ostatnio wszystko nabiera fajnego, nowego, lepszego znaczenia więc może w końcu będzie tak jak tego chcemy. Może w końcu doczekamy się tego lepszego "jutra" :)

A tymczasem może i Wy się skusicie, zapraszam. A zasady znajdziecie TU



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz